The world is a book, and those who do not travel read only one page

tisdag 12 februari 2013

Mental klapp på axeln


Har vart och sett på film hos Anja med Rebecca. Vi hittade varandra i skolan lite av en slump i eftermiddags, så då får man ta tillfället i akt.

Fikade, åt slemmig (men god!) pizza och såg film. Najs, särskilt med tanke på Anjas projektor. (Apropå Anja så brukade jag kalla henne för Anyeeeah i mitt huvud när jag var liten, lät coolare)

Eh.

Måste bara berätta att jag blev stolt över mig själv när jag gick till Apoteket förut idag för att hämta insulingrejs. Jag köpte örtmedicin också. För jag litar inte på farbror doktor när han menar att allt löser sig av att sänka dosen av Zopiklon. Den där helt underbara, men ack så narkotikaklassade raringen. Om man helt börjar tappa sin tro på att klara av att somna själv, är det nog dags att byta helt. Hej och hå, nu är vi naiva men jag kan väl få tro på att Valerina funkar iaf :-) Läkare kan vara helt fantastiska, men ibland vet jag faktiskt bäst själv.

BAM, empowerment <3

(Godnatt)





Inga kommentarer: