The world is a book, and those who do not travel read only one page

onsdag 6 februari 2013

På natten har jag förskingrat så mycket förstånd


Det kanske var pundigt, det kanske var bra.

Jag vet inte riktigt. Idag fick jag en komplimang för min kreativitet och förmåga att uppmärksamma och komma på idéer. Tidigare under dagen berättade jag lite sådär i förbifarten för Erik att "haha, nej men en vanlig vardag får man ju droga sig själv för att lyckas sova länge". Då frågade han mig; "Men hur mycket brukar du sova en vardag då?" Och det vet jag ju inte riktigt. Kanske 4 tim. Om jag inte ger upp försöken att klara av att somna själv (aka tar en tablett, mycket placebo i det också). Då kan jag sova drygt 6-7 tim.

Och helvete vad skönt det är. Att få sova. Det borde vara en mänsklig rättighet!


Inga kommentarer: