The world is a book, and those who do not travel read only one page

lördag 10 mars 2012

Att hantera ledighet


Fina Cindy!


I torsdags våldgästade jag Pedro eftersom min vilja att åka hem till en Mass effect drabbad pv inte kändes jättelockande. Johan är en såndär person som uppdaterar sin status ca...3-4 ggr per år och den senaste löd: "Mass effect!!! :D:D:D:D"

Hursomhaver åkte vi till Bee sen och käkade, asnajs. Sen åkte jag hem och däckade, har gjort det själv de senaste två nätterna, och hur länge Johan sitter uppe känns inte hälsosamt att veta. Funderade på hur kul på en skala det hade varit att gömma någon av spelkonsollerna(?) Fan, så heter det inte, men dom handgrejerna man spelar med. Känns dock lite BB-nivå på det, men jag överväger.

Idag gick jag upp tidigt, och har vart ute en sväng med mirren, den modiga upplagan vill säga. Psycho blev typ tillfälligt paralyserad när jag satte henne i korridoren, så det blir nog inte så mycket mer än en 38m2 katt av henne. Nu är jag så uttråkad att jag överväger att plugga. Har ett seminarium kvar och två hemtentor. Kommer sakna kriminlitetskursen, sjukt bra. Har varit på anstalt, rättegång, träffat ex. narkomaner och lyssnat till den snart pensionerade kursledarens vilda historier om knivhot och rånjakter under hennes arbetstid.

Ikväll ska vi fira Mäni :):)

PUSS

Inga kommentarer: