The world is a book, and those who do not travel read only one page

fredag 19 april 2013

Put your record on

.

Är på KK och passar på att använda en laptop så länge jag kan. Ehe.. Jag råkade ju glömma min laddare till iPaden på Orust och har liksom inte orkat göra något åt det än.
Anywhoo, hade en trevlig dag på Leva & Fungeramässan. Träffade Rebecca också som föreläste, så himla kul. Kändes som det var flera år sedan jag såg henne sist, vilket är lite lustig med tanke på att jag bara har kännt henne sedan oktober.

Idag har många varit borta, inklusive Erik, så jag har mest fixat med Fb-sidan. Funderar på att röra mig nu. Ehe, efter att jag låste in Niklas i förrådet insåg jag att det kanske var dags att ta helg.

Är förövrigt lite osäker på vad helgen har att bjuda på. Hemligt systerhäng på lördag kanske. Ett danspass hade vart najs också.

Puss so long
  







Inga kommentarer: