The world is a book, and those who do not travel read only one page

torsdag 11 april 2013

You'll be in my heart


Händer så mycket just nu, men tror tempot börjar lugna ner sig lite iallafall. Det är skönt. Jag har lite svårt med att vara själv när det blir mörkt bara.

Inatt sov jag hos Hanne och när jag bäddade sängen imorse efter att hon hade dragit till jobbet fick jag mig ett skratt ("fick jag mig ett skratt" vilket underbart pensionärsuttryck btw). Hon hade anywhoo ett örngott som jag tror är Evelinans från början, med den underbara texten "Tonight- länge leve livet!" På baksidan står det kort och gott "Not tonight" men den ville man ju aldrig ha uppåt! :)

Jag undrar ju mest hur det kom sig att det örngottet hamnade i Hannes säng..

Idag blev det en intervju med en präst a la asatro på KK. Intressant och jag älskar grejen med att få ett vanligt gammalt rum att se ut som en riktig tvstudio med rätt rekvisita! Det är ju så roligt att få leka kändis medan Niklas ställer in kameror och ljussättning.

Ska träna snart.

Pussen <3



Inga kommentarer: