The world is a book, and those who do not travel read only one page

fredag 22 maj 2015

Tack vädret

..för att du beslutar att överarbetade jag inte ska gå på Maggio ikväll utan faktiskt kan stanna hemma. Jag orkar inte ens se på Håkan (om han ens dyker upp, ogillar obekräftade rykten) när det är regnblåst.

Avslutade jobbveckan med ett något frustrerande möte där jag försökte bli sams med ungdomen genom att bjuda honom på frukt (godiset var ju redan uppätet). Det funkade väl någotsånär och när jag strax därefter hade tänkt att packa ihop och åka hem kom min chef och frågade om jag kunde agera chaufför till Borås åt en kollega. Det löste sig ändå skönt nog, men jag är trööött hursomhelst!

I helgen är det ju som bekant gbg-varvet och även schlagerfinal hemma hos Peter och Nathalie. Det känns nog därför vettigt att vara utvilad inför morgondagen.

Inga kommentarer: