The world is a book, and those who do not travel read only one page

torsdag 25 juni 2015

När ärendet är en människa

Det här är vad vi tillsammans strävar efter och vad som är vårat gemensamma mål. Och när man äntligen når dit och allt verkar lösa sig till det bästa för personen borde man som handläggare bara vara glad för dennes skull och känna att man själv har gjort ett bra jobb.

Ändå infann sig precis en liten känsla av vemod.

Privatpersonen Elise knackade precis Profession-Elise på axeln och påminde henne om att hon också är just en människa. Precis på samma sätt som detta Ärendet.
Och just detta Ärendet; henne kommer jag förmodligen aldrig att glömma :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns alltid personer som följer med en i tankarna långt efter att man själv försvunnit från deras...vissa öden ger mer avtryck . Det vore ju hemskt om "ärenden" bara förblev "ärenden". När det blir så ska man nog byta jobb( det kommer nog aldrig hända dej! :) .Mams

Anonym sa...

Mitt namn är Mrs.Juliet Quin. Jag bor i Kanada och jag är en lycklig kvinna i dag? och jag sa till mig själv att alla långivare som rädda min familj från vår dåliga situationen, kommer jag hänvisa en person som söker lån till honom, han gav mig lycka till mig och min familj, jag var i behov av ett lån på $ 30,000.00 till börja mitt liv överallt som jag är en ensamstående mamma med 3 barn jag träffade denna ärliga och gudfruktiga mannen lån långivare som hjälper mig med ett lån på $ 30,000.00 Kanadensiska dollar, är han en gud som fruktar man, om du är i behov av lån och du kommer att betala tillbaka lånet vänligen

kontakta honom berätta för honom att är Mrs.Juliet Quin som hänvisar dig till honom. Kontakta Mr Larry Perez via e-post: (businessfinances@hotmail.com)

Unknown sa...

Hej, allihop,

Jag är fru Susan SVÄLTA, jag skriver detta brev av vittnesmål eftersom är mycket tacksam för vad fru Clara Morgan gjorde för mig och min familj, när jag trodde att det inte fanns något hopp igen hon kom och göra min familj känna sig levande igen genom att leda oss lån med låg ränta på 3% jag trodde aldrig att det fortfarande finns äkta lån långivare på Internet men till min stora förvåning fick jag mina lån utan att slösa mycket tid, så om du är ute efter ett lån för några ekonomiska skäl till alla då jag kommer råd dig till e-post fru Clara Morgan på VIA: {clara_morgan@outlook.com} för mer info om transaktionen

Jag önskar er all lycka

Med vänliga hälsningar
Mrs Susan SVÄLTA