The world is a book, and those who do not travel read only one page

fredag 8 juni 2012

Det tar sig!


Nu är ju uppsats och hela skolan slut för terminen vilket känns grymt skönt! Något man saknade efter gymnasiet var ju faktiskt känslan av sommarlov, so here we go!
Har ju dock haft ganska mycket att fixa den senaste tiden, jobb och planering för resan, åker i övermorgon!
Nu börjar det mesta dock bli färdigt vilket är så gött, ikväll är disputationsfest för Mikael så lite kul händer ju faktiskt också!

Evelinan den fina var här på lite kaffe/vinmys igår, saknar ju min lilla malmöeskrutta! Tyckte det var väldigt roligt när hon reagerade på min To do lista och trodde att ABC-prioriteringar var något som jag hade lärt mig i terapi....sanningen är ju den att det var under arbetsledarutbildningen på BK som jag lärde mig det. Same shit, different name? Ha ha ha

Nu måste jag dra tummen ur och sy färdigt mina söndertrasade converse!
Puss

Inga kommentarer: