The world is a book, and those who do not travel read only one page

fredag 30 november 2012

Don’t you worry child, see heaven’s got a plan for you


Jag har nyligen kommit fram till att det bästa botemedlet mot psykisk stress är att ersätta det med lite traditionell fysisk sådan. Och enklaste stället att göra det på måste ju vara jobbet! Höhö, hade bara kortispass idag med, men det är kul! Sov faktiskt mer än fem timmar inatt också, sjukt skönt.

Har pluggat lite också, dock inte orkat plöjja igenom kursboken som jag hade tänkt. Det får bli på söndag innan Johans mammas kalas.

Det är intressant i skolan nu, men ibland när jag tittar på skrivbordet kan jag känna av en...
något mental utmattning ^^
 

Imorgon ska jag ut i vintervädret (gosh, vad regnet inte är saknat) med M&H som skall fota!
Skönt med helg <3!


 En liten hälsning från vår alldeles egna trattkantarell
 


Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta åt det faktum att nu även Psycho verkar ha börjat löpa..
 
Pussilago
 
 


Inga kommentarer: