The world is a book, and those who do not travel read only one page

torsdag 22 november 2012

Du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu


Idag har jag varit hemma, var väl tanke att jag skulle försöka läsa lite men det passade inte så bra ihop med sömnbrist, betonggrått väder ute (det styr motivationen, jag är helt övertygad!) och stress.
Någonstans behöver man nog ta hand om sig själv också.

Imorgon har vi sista samtalsövningen så ska väl försöka få gjort lite efter det istället. Nästa vecka börjar utredningsblocket.

För att försöka låta lite mer upplyftande då så var jag och dansade med Mäni förut iallfall. Vi är ganska lika på den punkten att båda ser ut som två dränkta katter efter ett pass, svetten tar på nått konstigt sätt aldrig slut! Men det var skönt att släppa loss lite :-)

Blev lagom förvånad när jag kom hem sedan och upptäckte ett brev från Göteborg Stad i lådan. Tänkte att det förmodligen skulle vara en bot på någon biblioteksbok jag glömt bort, men det var en inbjudan till Unga möter Unga till våren! Mäni hade också fått det, blev så glad. Så redan om en och en halv vecka är det introduktionsmöte på Ungdomsmottagningen Centrum. Hoho spännande!

Nu väntar jag in min man som är och storhandlar, ska bli kul och se vad han kommer hem med... ^^

Puss

 
Det börjar kanske snart bli dags att hälsa biffen välkommen tillbaka. Jag börjar inse att min genetiska uppsättning inte verkar tycka att jag skall ha slanka och långa muskler (eller så tränar jag helt enkelt fel, har faktiskt noll koll på det där. Det viktigaste är väl att göra det som är roligt, diplomatisktjej.nu) Tycker förövrigt det är kul med spegelbilder. Det ger en rolig tredimensionell effekt som gör iallafall mig, vid en första anblick, förvirrad om det är en eller två människor som poserar. 
 

Inga kommentarer: