The world is a book, and those who do not travel read only one page

torsdag 29 november 2012

Vårt lilla hjärta


Idag var Johan ledig och jag körde lite hemmaplugg och ett kortis jobbpass på kvällen. Gött med miljöombyte!

Vi började hursomhelst dagen med att gå upp vid sju och sedan iväg till Vettris med Fröken som skulle kastreras. Efter avlämnandet tog jag en powerwalk med Mäni i Slottskogen vilket var väldigt mycket kallare än vad vi hade trott...

Johan hämtade Fröken vid tretiden och när jag kom hem från jobbet möttes jag av en väldigt desorienterad och allmänt drogad misse. Operationen gick bra iallafall vilket känns väldigt skönt. :) Just nu går hon ju runt med en tratt runt huvudet och detta verkar inte uppskattas något större av madame. Hon liksom går baklänges och står på samma punkt och dunkar med huvudet, alternativ bara stirrar rakt in i dörren lite sådär halvdepressivt. Det är hursomhelst lite småkomiskt att beskåda.

Imorgon ska vi jobba igen och jag plugga innan helgen knackar på!

Krams

Jag och Mäni avslutade våran PW med lite lek på Plikta!

 En något konfunderad Fröken innan avlämnandet hos Vettris (stället heter alltså så, det är inte jag som försöker låta häftig)
 
 ..och här var hon efteråt

Vårt andra lilla hjärta som vi inte skall glömma bort :)

Inga kommentarer: