The world is a book, and those who do not travel read only one page

lördag 30 mars 2013

El Orust es mi casa


Godmorgon.

Ligger i mammas och pappas uberbekväma säng och är lite avundsjuk över att min dubbelsäng från IKEA inte är lika skön. Det gäller att passa på och njuta.

Igår målade vi påskägg och åt...mycket och god mat. Precis som jag vill ha det. Sedan orkade jag inte med mitt egna och andras otröttliga pratbehov, så då tog jag ett välbehövligt 2timmarsbad. Grymt gött. Badskum, hårinpackning, värme och en god hallonslånbärslikördrink med lime som Anyeah hade fixat till mig :)

Jag låg och funderade över om seriös stress kom till mitt liv efter att badkar försvann ur det. Seriöst. På Orust har vi badkar. I Backa hade vi badkar. I huset och min lägenhet nu finns det..dusch...

Anyhoo.

Nu blir det frukost <3







Inga kommentarer: