The world is a book, and those who do not travel read only one page

torsdag 28 mars 2013

Nya, snygga och gula byxor lagom till påsk


På g till Orust. Har ju bara wifi på ipaden så tror inte jag kommer kunna publicera detta direkt, ehe.. Teknisktjej89

När jag packade förut kunde jag inte hitta min mobil. Något av det mest stressande och irriterande jag vet är just att leta efter viktiga saker. Så den fick stanna hemma. Mall in the brall ringde den och tydligen var den död. En liten del av mig vill att den skall fortsätta vara död. Och borta. :)

Dock är ju problemet att mobilen ger mig tillfredsställelsen av musik i kollektivtrafiken. Och det behöver jag ju. Därför fick ipaden åka med med lite spotifyofflinelistor. Så himla nöjd att jag kom på den lösningen.

Glad påsk. Jag skall äta massa maaaat som redan är lagad och sova! :) <3








Inga kommentarer: