The world is a book, and those who do not travel read only one page

onsdag 2 januari 2013

Heaven is a place on earth with you



Jag och Johan var så sjukt sega igår efter nyårsfirandet. Det verkar nästan som att katterna tar efter våra sinnestämningar, de låg helt utslagna också. Det var mysigt hos Hanne iallafall, gott med plockmat och lite kul att istället för att lyssna på alltid-så-användbara spotify ha skivor från 90-talet.

Igårkväll slog dock min söndagsångest in (trots att det var tisdag, tidsuppfattningen blir konstig såhär under röda dagar), och jag kunde inte somna som vanligt. Men så vaknade Johan när jag låg där och tyckte synd om mig själv, hämtade snytpapper åt mig och höll om mig i skeden så jag kunde somna <3

Nu är han på jobbet och jag har liksom inte lyckats ta mig upp ur sängen än, ska dock försöka att inte bli sur på mig själv bara därför. Jag tänkte också att jag skulle dra och träna sen kanske efter att jag börjat med fråga 2. Dock lär det vara ett helvete med folk såhär 2:e januari när allas nyårslöften i kombination med att de åt pizza igår slår in..

Puss





Inga kommentarer: