The world is a book, and those who do not travel read only one page

torsdag 31 januari 2013

Katter är fan guldkanten i tillvaron


Sitter och skrattar för mig själv.

Jag kom precis hem från sista utbildningsdagen och öppnade dörren till garren för att hämta ut gymväskan. Då sprang Psycho in där som de alltid gör fast de inte får. Jag tänkte då straffa henne lite smått genom att sätta upp henne på garderobstaket vilket ändå är ganska högt (ja, jag är elak). Det var liksom mest för att se hur hon skulle reagera eftersom hon är väldigt mesig och feg av sig medan Fröken hoppar upp där självmant och frivilligt hela tiden.

Jaha, jag hade fel. Inte fan blev det något straff utan snarare som en öppning till en värld som stackars  Psycho totalt hade missat till följd av sin blyghet. Nu får jag inte ner henne för hon vill bara tillbaks upp! Min lilla raring har trots allt en tiger gömd bakom sitt försiktiga skal <3

Försökte ta kort på händelseförloppet, men det gick sådär. Otroligt rolig att beskåda hursomhelst.

Puss




Inga kommentarer: